nedelja, 9. december 2012

Zelenjavni čips

...pečen v pečici. Tole je bil bolj eksperiment in bi se dalo recept malce izboljšati.
Vzamemo gomoljno zelenjavo: krompir, korenček, nadzemno kolarabo in rdečo peso. Olupimo, ter z lupilnikom za krompir nastrgamo tanke rezine. Malce jih pomastimo z oljem, damo na pekač s peki papirjem in pečemo na cca 250 stopinjah celzija, dokler rezine ne postanejo lepo hrustljave. Na koncu posolimo, ter krompir in kolerabo posujemo s timijanom.
Lahko poskusite tudi brez maščobe, ampak če želite hrustljavost, potem mora biti pomaščeno. Drugače so bolj mehke in žvečljive, kot suho sadje, kar pa tudi ni slabo :)
Rezine nastrgane z lupilnikom, so bile zelo tanke in kakšna je bila neenakomerno debela (mogoce samo površnost in hitenje z moje strani), zato se se na tanjših delih hitreje spekle in začele žgati. Naslednjič bi jih mogoče zelo na tanko poskusila narezati z nožem. Kakorkoli že, sladkoba pečene pese in korenčka je božanska.

Če pa se vam ne da komplicirati z rezanjem, je enostavna opcija čips iz kodrastega ohrovta. Liste ohrovta operemo in dobro posušimo (morajo biti suhi, drugače se bodo v pečici kuhali in ne pekli), malo pomastimo z oljem in pečemo, dokler ne postanejo po robovih malce rjavi. Posolimo in pohrustamo.

1 komentar:

  1. Ta zelenjavni čips dobro zgleda, mika me, torej ga bom poskusila nardit. Hvala za odlično idejo.
    Zanima me, kako bi se obneslo v mikrovalovki. Jaz odkar sem odkrila, da zelišča lepo posušimo v dveh minutah in ostanejo lepe naravne barve ter z odlično aromo, jih sušim tako.

    OdgovoriIzbriši